Als verzendpartner van ontelbaar veel webshops in Nederland en Belgie is Packs uiteraard aanwezig op de Webwinkelvakdagen ‘Summer Edition’. Wij zijn Gold Sponsor en dit jaar bieden we je een interessante presentatie van Paul Moers aan. ‘F*ck de prijs, Leve de service’

F*ck de prijs, Leve de service

Ook webwinkels raken steeds meer verzeild in een negatieve prijsspiraal. Om dat te doorbreken is excellente service leveren een waardevolle oplossing, nee … een must en daar hoort ook zeker de service en dienstverlening van de ‘last mile’ bij. Die moet in lijn liggen met het service- en aandachtsniveau dat u als webwinkel nastreeft én dat uw klant van u verwacht! Want wát is een webwinkel zonder kwalitatieve bezorging? Wordt uw zending werkelijk thuis bezorgd of moet uw klant alsnog naar de winkel of een afhaalkluis?

Gratis boek t.w.v. 22,95

Packs biedt alle deelnemers aan de presentatie het boekje ‘F*ck de prijs, Leve de service’ van Paul Moers t.w.v. € 22,95 gratis aan. Een boek bomvol modellen, voorbeelden en praktische tips hoe je als bedrijf of organisatie écht dienstbaar kunt worden en klanten aan je kunt binden.

Paul Moers

Paul Moers hoort tot de meest prominente marketingdeskundigen van Nederland. Hij adviseerde al veel bedrijven over hun merkstrategie. En heeft brede ervaring in nationale en internationale directiefuncties. Paul kent de praktijk en is auteur van o.a. het boek ‘F*ck de prijs, leve de service!’